Copyright True People. All Rights Reserved

Klantenportaal

Met een klantenportaal kan je je dienstverlening verhogen en/of meer omzet genereren. Je staat 24 uur per dag voor je klanten kaar!

De klant centraal zetten

Met een klantenportaal kan je specifieke en gepersonaliseerde informatie delen met ingelogde bezoekers. Hierdoor werk je nog beter samen met je doelgroep en/of biedt je ze een extra stukje service.

Op gemakkelijke wijze informatie delen met je doelgroep

Als organisatie werk je vaak samen met anderen, zoals klanten, leveranciers en partners. Door middel van een klantenportaal kan je klantgericht met hen communiceren. Met een klantenportaal kan je:

  1. Efficiënter werken, waardoor je tijd en kosten bespaart
    Door het automatiseren van interne processen voorkom je menselijke fouten en bespaar je een hoop tijd aan de invoer van data. Die tijd kunnen medewerkers gaan besteden aan belangrijke zaken voor de groei van je bedrijf.
  2. Service, kwaliteit en klantloyaliteit verhogen door klant centraal te zetten
    Met een klantenportaal kan je klantgericht communiceren en het helpt je om een betere service te kunnen bieden aan je klanten. Klanten hebben 24 uur per dag inzicht en controle in het klantenportaal. 
  3. Meer omzet generen bij bestaande klanten
    Een groot voordeel van een klantenportaal is dat je veel doelgerichter aan cross-of up-sell kan doen. 
  4.  Specifieke en gepersonaliseerde informatie delen met ingelogde bezoekers
    Met een klantenportaal heeft je doelgroep inzicht in planning, contacten, bestellingen, facturen en inschrijvingen.

Maatwerk klantenportaal

Een klantenportaal is voor ieder bedrijf anders, daarom is het maken van een klantenportaal altijd maatwerk. Het voordeel van een maatwerk webapplicatie ten opzichte van standaard software is dat je precies de functionaliteiten krijgt die je nodig hebt. Door het klantenportaal te koppelen met interne systemen, worden gegevens direct verwerkt en zijn gegevens altijd actueel.

Systemen koppelen

Voordelen van klantenportaal

Met een klantenportaal helpen wij de bedrijfsprocessen te optimaliseren en/of de klanttevredenheid te verhogen. Afhankelijk van jouw doel kunnen we verschillende functionaliteiten in het klantenportaal ontwikkelen. Wij hebben alle voordelen van een klantenportaal voor je op een rijtje gezet: 

  • Veiligheid
  • Klantgericht communiceren
  • Altijd toegankelijk
  • Maatwerk
  • Helder overzicht
  • Gebruiksgemak
  • Koppelingen met ERP systemen
  • Creëren cross- en up-sell
  • Gerichte interessante aanbiedingen
  • Online orders plaatsen

Waarom een klantenportaal van True People?

Wij hebben door de jaren heen al verschillende klantenportalen en koppelingen ontwikkeld. Wij houden van persoonlijke aanpak, luisteren naar onze klanten en denken graag mee in oplossingen. Vul ons contactformulier voor advies over klantenportalen!

Contact

Leuk dat je contact met ons zoekt! Geef aan hoe we je kunnen helpen, zodat we snel contact met je kunnen opnemen.
Wil je dat contact met jou opnemen? Vul dan alleen je Naam en telefoonnummer of e-mailadres in!

Liever bellen of langskomen?

True People B.V.
Bergstraat 23
3811 NE Amersfoort

Zoeken