Wij vinden een goede kennismaking erg belangrijk. Zonder te weten voor wie je werkt, is het ook lastig om een product met echt toegevoegde waarde te leveren. Voordat we aan de slag gaan met de nieuwe digitale oplossing, leren we daarom tijdens één of meerdere sessies jouw organisatie kennen. Door goed te luisteren en informatie te verzamelen over jouw organisatie, zijn we pas in staat om uiteindelijk een digitale oplossing te creëren die echt bij jouw organisatie past en bijdraagt aan online groei. Tijdens de sessie(s) inventariseren we jouw wensen, eisen en doelstellingen en stellen samen een plan op. Jouw kennis van de organisatie gecombineerd met onze digitale kennis zorgt voor een doordachte online strategie die de basis vormt van de nieuwe website of webapplicatie.
Pas als wij jouw organisatie goed kennen en weten wat jij wilt bereiken, kunnen we meedenken en bepalen wat er nodig is om online te groeien.
Het bepaalt de richting waar je naar toe wilt met je digitale oplossing, wat helpt bij het stellen van prioriteiten en het maken van keuzes.
Het aanbrengen van de juiste focus verhoogt je kans op online succes aanzienlijk. Doelen geven je een centraal punt om aandacht op te richten.
“If you don’t know where you are going, you will probably end up somewhere else.”