Een website of webapplicatie moet continu up-to-date blijven, niet alleen voor de gebruikers maar ook voor Google. Door je website goed te onderhouden, regelmatig relevante content te plaatsen, updates uit te voeren en uitbreidingen te realiseren blijf je in beeld bij de doelgroep.
Online veranderd er zo veel en ook nog eens in een rap tempo. Dit betekent dat je als organisatie zal moeten investeren en vernieuwen. Wij raken enthousiast van samenwerkingen waar alle betrokken partijen beter van worden en helpen graag om jouw digitale oplossing naar een (nog) hoger niveau te tillen.
We zorgen ervoor dat de digitale oplossing altijd goed bereikbaar is en onderhouden wordt. Dit doen we door regelmatig updates uit te voeren, zodat alles goed, snel en veilig blijft draaien. Via onze support staan we altijd klaar voor ondersteuning en vragen.
Om juiste beslissingen te kunnen nemen, is het hebben van data ontzettend belangrijk. Door het gebruikersgedrag te meten en analyseren, kunnen we je digitale oplossing nog beter laten aansluiten op de behoefte van eindgebruikers.
Hoe mooi je website ook is, zonder bezoekers bereik je weinig. Ook als je wel genoeg bezoekers hebt, betekent het niet dat ze converteren. En sluit je content wel aan bij de juiste doelgroep? Door technische expertise te combineren met kennis van online marketing, behalen we stap voor stap nog meer uit je digitale oplossing.
Een zoekopdracht binnen Google gaat volgens een vast algoritme. Het draait allemaal om dat een zoekopdracht zo goed mogelijk aansluit bij de websitebezoeker. Aan de hand van optimalisatie zorgen we ervoor dat jouw website hoog in de zoekresultaten komt.
Hoe beter bezoekers door je website kunnen navigeren en hoe beter ze deze begrijpen, hoe sneller ze zullen converteren. Aan de hand van data analyseren we het bezoekersgedrag, zodat we ze beter kunnen sturen naar de gewenste actie.
Door je website onder andere op structuur, snelheid, navigatie, gemak en design te optimaliseren, kun je bezoekers een optimale gebruikerservaring bieden. Hiermee voorkom je dat bezoekers je website vroegtijdig verlaten.
“Take a risk and keep testing, because what works today won’t work tomorrow, but what worked yesterday may work again.”