Flexius Over CRM Impressie Kunnen we jou adviseren?

Flexius CRM

Online portal voor registratie & notificatie telefoonservice

Flexius is een bedrijf dat telefoonservices aanbiedt ter ondersteuning van de MKB-ondernemer. Berichten worden aangenomen en geregistreerd in een maatwerk ontwikkelt digitaal systeem.

Op basis van de behoefte van de ondernemer, worden de berichten per e-mail verstuurd naar de relevante personen.

Berichtenregistratie & notificatie portal

Samen met Flexius hebben we een CRM systeem op maat ontwikkelt. Voor de telefoonservice van Flexius worden berichten aangenomen en geregistreerd in het systeem. Door mee te kijken met de dagelijkse werkzaamheden was al snel duidelijk waar de processen optimaal geautomatiseerd konden worden.

In slimme technische Microsoft.NET architectuur, maken we gebruik van websockets voor snelle registratie van berichten. De notificatiemomenten van berichten kunnen per klant worden ingesteld en een slim snel-invoeren systeem zorgt ervoor dat veel voorkomende zinnen met snelcodes kunnen worden ingevoerd.

Het platform is gebruiksvriendelijk, toekomstbestendig, flexibel, veilig en goed uitbreidbaar.

Flexius

Flexius biedt haar klanten telefoonservice. Alle telefoontjes naar worden aangenomen uit naam van het bedrijf en geregistreerd door de medewerkers van Flexius.

Tot op heden werd een zwaar verouderde Access database gebruikt voor de registratie van de berichten. 

 

Heb jij ook een behoefte aan een .NET Applicatie op maat?

CRM Portal

Door gebruik te maken van Microsoft.NET in combinate met websockets, hebben we een intuïtieve applicatie ontwikkelt, waarin zeer snel berichten geregistreerd kunnen worden. 

In de nieuw ontwikkelde portal zijn alle historische notities direct overzichtelijk per klant en kunnen telefoongesprekken eenvoudig worden doorgeschakeld via de Cloudcentrale.

De frequentie van de berichten worden naar wens van de klanten geconfigureerd. Aan het eind van de dag wordt tevens een duidelijke samenvatting van alle ontvangen telefoontjes automatisch verstuurd naar de juiste personen.

Het systeem is in 2017 succesvol in gebruik genomen. Dagelijks worden er bijna 1000 berichten geautomatiseerd verstuurd vanuit het systeem.

CRM & berichten notificatiesysteem

Een slimme maatwerk applicatie voor optimale processen

Met een intuïtieve interface waar gebruikers op afzonderlijke machines direct op de hoogte worden gesteld van eventuele wijzigingen door andere gebruikers, worden de werkprocessen bij Flexius geoptimaliseerd.

Ook op zoek naar een CRM of flexibel notificatiesysteem?

Kunnen we jou adviseren?

×

Contact

×

Zoeken