+31 (0)33 247 1227

Zoeken

Mijn werkzaamheden

Ik werk inmiddels al bijna 4 jaar bij True People en ben als Content Marketeer begonnen. Over de jaren heen ben ik erachter gekomen dat UX,- en webdesign mij ook wel interesseert. Vorig jaar ben ik naast mijn werk een opleiding gaan doen, multimedia design. Met deze opleiding leerde ik meer over Design & Strategie, Conversieoptimalisatie en User Experience Design. Op dit moment ontwerp ik dus ook regelmatig websites voor onze klanten.

06:45 – Leg day!

Ik ben de dag vandaag lekker vroeg begonnen! Mijn wekker ging om kwart voor 7 en stond om 7 uur alweer in de sportschool. Ik heb het geluk dat mijn huis in hetzelfde gebouw zit als de sportschool, dus ben er zo! Een nadeel daarvan, is dat ik geen smoesjes meer heb als het een keer slecht weer is en ik geen zin heb om te sporten. Maar goed, vandaag ging ik in een uur mijn benen trainen. Om 8 uur was ik weer thuis om me klaar te maken voor werk en om 9 uur kwam ik aan op kantoor.

09:00 – De werkdag kan beginnen

Ik had thuis nog even een smoothie gemaakt, die drink ik op wanneer ik trek begin te krijgen. Samen met mijn havermoutkoekje is dit een heerlijk ontbijtje waar ik elke dag naar uit kijk.

Op dit moment ben ik bezig met een project voor een nieuwe klant. Ik heb zometeen een meeting met de projectleider en degene die de website gaat bouwen. Dit is het eerste project waarbij ik alleen een ontwerp ga maken, terwijl een andere partij het gaat uitvoeren. Voor deze klant ben ik ontwerpen aan het maken voor een e-learning platform.

Richard was jarig geweest en we hadden nog een stuk taart van hem te goed haha. Dus na mijn ontbijt had ik gelijk ook een stuk appeltaart achter de kiezen.

13:00 – Lunch, planken en wandelen

We gingen iets later lunchen vandaag, want we zaten allemaal nog vol van de taart. Joep, Anouk en ik hebben elkaar uitgedaagd voor een planking challenge eind oktober. Wie op dat moment het langst kan planken, wint. Onze collega’s hebben we hiermee ook aangestoken, want nu gaan we na de lunch nog even planken met z’n allen. Daarna ga ik met een paar van mijn collega’s een rondje wandelen. Dit doen we tegenwoordig wel vaker, alleen als het regent haak ik af.

14:00 – Secret Project

Samen met mijn collega Anouk ben ik bezig met een nieuw project. Hier kunnen we op dit moment nog niet te veel over zeggen, maar daardoor zijn we ook wat dingen op de website aan het veranderen. We zijn onze diensten een beetje op de schop aan het gooien. Op dit moment worden websites en webapplicaties nog over één kam geschoren, terwijl we duidelijk onderscheid willen maken tussen de twee. Ook voegen we er nog een extra dienst aan toe ‘Online marketing’. Je kan bij ons ook terecht voor conversie optimalisatie, zoekmachine optimalisatie, UX design, content marketing en branding!

Ik moet vandaag nog op de foto, want Anouk heeft vandaag haar camera meegenomen naar kantoor. Ze gaat nieuwe foto’s maken voor de nieuwe pagina’s die we op de website gaan plaatsen.

17:30 – ‘’Spelletjes avond’’

De werkdag zit er voor mij alweer op, maar we gaan nog wel wat leuks doen met een deel van het team! We hadden voor vandaag eigenlijk een spelletjesavond gepland, maar dit is ingeruild voor een avondje terrassen. Het is lekker weer vandaag, dus laten we er ook van genieten! Ik heb wel een paar spelletjes meegenomen, zodat we toch nog spelletjes kunnen spelen in de zon.

True People Kennisbank

Ken je een begrip niet? Wij leggen het je uit!

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie

Wat is conversie optimalisatie?

Een conversie is een doel dat je wilt dat website bezoekers op je website uitvoeren. Door de conversieratio te berekenen, weet je hoeveel procent van jou bezoekers directe of indirecte omzet opleveren. Als dit een erg laag percentage is, kan je ervoor kiezen om conversie optimalisatie toe te passen.

Met conversie optimalisatie richt je je website zo in, waardoor er sneller conversie plaatsvindt. Dit doe je onder andere door CTA buttons toe te voegen en onnodige obstakels in je website weg te halen. Met conversie optimalisatie zorg je er eigenlijk voor dat je het je bezoeker zo makkelijk mogelijk maakt om over te gaan tot aankoop of contact.

SEO

SEO

Wat is SEO?

SEO staat voor Search Engine Optimization, zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands. SEO draait om het organisch vindbaar maken van je website in zoekmachines als Google. Google toont niet willekeurig een paar websites die bovenaan in de zoekresultaten komen te staan. Hier hangen veel factoren aan vast. Dit noemen we rankingsfactoren.

Waarom is SEO belangrijk?

SEO zorgt voor gratis organisch verkeer naar je website. SEO kan je zien als een reclamebord die voor je winkel staat in de winkelstraat. Het verleidt je bezoekers om binnen komen in de winkel. Hoe beter je SEO, hoe groter en opvallender je reclamebord. Meer mensen zullen hierdoor je winkel in gaan. In onze blog 'Waarom is SEO zo belangrijk' lees je hier nog meer over.

Hoger in Google met SEO

Wil je meer weten over hoe je hoger in de zoekresultaten komt te staan? In onze gratis SEO checklist staan veel tips om bovenaan in de Google te komen staan. Of download onze uitgebreide SEO handleiding.

Online Marketing

Online Marketing

Wat is online marketing?

Met online marketing promoot je je merk, product of dienst op het internet. Online marketing heeft als doel om onder de aandacht te komen of blijven bij mogelijk nieuwe klanten. Hiervoor doe je eerst een marktonderzoek, zodat je weet op welke online kanalen je je doelgroep kan bereiken.

Vormen van online marketing

  • Social media marketing
  • Zoekmachine optimalisatie (SEO)
  • E-mail marketing
  • Online adverteren

User interface

User interface

Wat is een user interface?

Een user interface is de gebruikersomgeving van een systeem, website, applicatie of deel van een machine. Het kan dus digitaal of fysiek zijn. Vaak wordt er gesproken over een digitale user interface. Dit wordt ook wel de lay-out van de website of (web)applicatie genoemd. Met een user interface (UI) kan je de (web) applicatie of website bedienen.

De user interface wordt bij ons eerst ontworpen in wireframes en vervolgens omgezet in een bruikbare website of webapplicatie door onze frontend developers. De term user interface (UI) wordt vaak gebruikt in combinatie met user experience (UX).

De kenmerken van een goede user interface:

  • Aantrekkelijk ontwerp
  • Flexibel
  • Duidelijk
  • Beknopt

Blogs Dit vind je wellicht ook interessant

Bekijk alle blogs

Een dag van onze Front End Developer Enya

Hoe ziet de 'gemiddelde' dag van een Front End Developer er uit? Enya neemt jullie mee in haar dag!

Lees meer

Een dag van onze Sales en People Manager Marc!

Vandaag nemen we de tijd om een dag mee te lopen met Marc, onze Sales en People Manager! Toen ik begin van de week aan Marc vroeg wanneer hij een interessante dag heeft om hem te volgen, antwoordde hij met ‘’Altijd!’’. Die heeft zeker plezier in zijn werk 😉

Lees meer
Bekijk alle blogs

Creëer digitale impact met onze maatwerk oplossingen.

Neem contact op

Snel naar

Volg ons

62054708NL854620345B01NL66RABO0103888195