Hoe een overdracht van een Umbraco omgeving in zijn werk gaat, is afhankelijk van verschillende factoren. Uitgangspunt is dat wij een overdracht volledig regelen en direct schakelen met de huidige leverancier. Wij staan ervoor in dat de overgang soepel verloopt.
We doorlopen hiervoor onderstaande stappen:
1. Toegang tot de broncode
Wij krijgen toegang tot de broncode en database van de huidige leverancier.
2. Inrichting
De inrichting in de omgeving van True People en de eerste optimalisaties beginnen.
3. Audit
Wij voeren een audit uit op techniek en architectuur. Tijdens deze audit identificeren we mogelijke knelpunten en adviseren we over aandachtspunten.
4. Testen
Na onze uitgebreide test, kan jij (samen met jouw collega’s) de omgeving testen op een test url.
5. Acceptatie
Wij stellen definitief vast dat de omgeving goed werkt.
6. Livegang
Jouw omgeving is nu in beheer bij ons! De processen voor doorontwikkeling en support kunnen beginnen.
Wat het kost om een omgeving in beheer te brengen bij True People, is afhankelijk van de omvang en complexiteit van de website of applicatie. Aangezien wij graag willen samenwerken, nemen wij ook een deel van de overdrachtskosten voor onze rekening.
Tijdens de audit worden wij bekend met de omgeving. We identificeren eventuele problemen en adviseren in mogelijke optimalisaties. Indien gewenst kunnen we direct verbeteringen doorvoeren, maar dat kost vanzelfsprekend tijd. We denken altijd mee en adviseren graag vrijblijvend in mogelijkheden.
De uMarketingSuite is een makkelijk te gebruiken tool in het Umbraco CMS dat marketeers ondersteunt bij hun dagelijkse activiteiten. De tool bevat diverse functies die bijdragen aan het verhogen van conversie.
De keuze voor het gebruiken van het juiste CMS is van groot belang voor het design, de functionaliteit en uitstraling van je website. Wij hebben de twee populaire content management systemen met elkaar vergeleken: het populaire Wordpress vs het gebruiksvriendelijke Umbraco.