+31 (0)33 247 1227

Zoeken

61% Meer bezoekers
27% Meer paginaweergaven
43% Langere sessieduur

Meertalige website Meer conversie behalen via de website

AMCS Group is grondlegger van het AMCS platform: een softwareplatform voor de afvalbranche. Het platform helpt bedrijven te profiteren van de circulaire economie. Via de website overtuigt AMCS Group de doelgroep met waardevolle content, zodat zij uiteindelijk het platform aanschaffen. Bezoekers kunnen via de website een demo van het AMCS platform aanvragen en/of inschrijven voor evenementen/ webinars. De website is toegankelijk in 12 verschillende talen.

Meer leads, beter vindbaar en alles meetbaar

Het doel van AMCS Group is om een echte conversiemachine van de website te maken. De website moet goed vindbaar zijn, goed performen en veel leads generen. Daarnaast moet alles meetbaar zijn op de website, zodat we kunnen verbeteren aan de hand van het bezoekersgedrag. Wij hebben de website overgenomen van een andere partij en zijn daarna zelf met een voorstel gekomen om de website te vernieuwen, waarmee AMCS Group veel meer mogelijkheden heeft om meer leads te genereren. “Wat mij in True People aanspreekt is hun ambitie en gedrevenheid. Ze denken proactief mee en weten wat noodzakelijk is om optimaal resultaat te behalen. Ze willen investeren zodat wij uiteindelijk succesvoller worden”, aldus Daniëlle Nierop – Digital Marketing Manager.

De vraag:
Hoe kan AMCS Group meer leads genereren via de website?
De oplossing:
Een gepersonaliseerde website waar bezoekers realtime content voorgeschoteld krijgen die het meest relevant is voor hen.

Wat hebben we gedaan voor AMCS Group? Van online strategie naar conversie

Persona's gecreëerd

Om de juiste personen te bereiken, hebben we verschillende persona’s gecreëerd met daarbij de bijhorende conversiedoelen. Door het creëren van persona’s bereikt AMCS Group de personen die het meest aan hun product hebben.

Meer over persona's Terug naar AMCS Group

Het creëren van persona’s om de juiste doelgroep te bereiken

Een persona is een niet-bestaand fictioneel karakter dat symbool staat voor een groep gebruikers van een product of dienst. Tijdens onze persona sessie worden het gedrag, de doelen, de behoeften, de problemen en de frustraties van jouw doelgroep in kaart gebracht. Op basis van de informatie die we uit de persona sessie halen, creëren we persona’s in de huisstijl van jouw organisatie. Deze persona's kan je gebruiken voor alle marketingactiviteiten binnen jouw organisatie.

Alles over de persona sessie

Conversiepaden uitgewerkt

In wireframes is er gevisualiseerd hoe de content, paginastructuur en navigatiestructuur moet worden ingericht, zodat bezoekers binnen een paar kikken over kunnen gaan tot conversie.

Meer over wireframes Terug naar AMCS Group

Met wireframes focussen op de flow en interactie

Wireframes zijn een visueel hulpmiddel bij het ontwikkelen van een website of -applicatie. Ze worden vroeg in het ontwikkelingsproces gebruikt om de websitestructuur en paginastructuur vast te stellen, zodat bezoekers eenvoudig door de website kunnen navigeren en sneller bij hun doel uitkomen.

Alles over wireframes

Content management eenvoudiger gemaakt

De website is eenvoudig te beheren voor de content editors. De website van AMCS Group is in 12 verschillende talen beschikbaar. Content editors kunnen dit eenvoudig vanuit één centrale plek in het Umbraco CMS beheren.

Meer over Umbraco CMS Terug naar AMCS Group

Wij ontwikkelen met Umbraco CMS

Umbraco is een gebruiksvriendelijk content management systeem (CMS). Het Umbraco CMS heeft het beheren van content als doel en hier is geen technische kennis voor nodig. Umbraco oplossingen zijn altijd maatwerk waardoor er geen beperkingen in de opzet van de website zijn.

Alles over Umbraco

Gepersonaliseerde content aanbieden

Om meer leads te genereren via de website hebben we personalisatie ingezet. Met personalisatie krijgen bezoekers op het juiste moment content te zien die voor hen geschikt en waardevol is. Met personalisatie brengt AMCS Group de content veel dichter bij de wensen en behoeften van de doelgroep, waardoor ze eerder overgaan tot conversie.

Meer over personalisatie Terug naar AMCS Group

Content personaliseren met de uMarketingSuite

Wij maken gebruik van de uMarketingSuite om content op de websites te personaliseren. De uMarketingSuite is een makkelijk te gebruiken tool in het Umbraco CMS. Elke bezoeker neemt deel aan de 'Customer Journey' voordat er conversie plaatsvindt. Op basis van het gedrag op websites is het mogelijk om te voorspellen in welke fase ze zich momenteel bevinden. Door te bepalen in welke fase de bezoeker zich momenteel bevindt, kan de gebruiker worden verleid tot conversie door betere, relevantere inhoud aan te bieden. uMarketingSuite zorgt ervoor dat de inhoud daarvoor eenvoudig kan worden geoptimaliseerd.

Alles over uMarketingSuite

Snel internationale content plaatsen

AMCS Group heeft veel content in verschillende talen. Voorheen moest voor elke nieuwsbericht of blog een vertaalbureau ingeschakeld worden, waardoor het erg lang duurde en duur was om content te plaatsen. Door te werken met Translation Manager worden vertalingen nu beter ondersteunt. Waar het eerst weken duurde om internationale content te plaatsen, kost het nu een paar minuten.

Meer over Translation Manager Terug naar AMCS Group

Eenvoudig content vertalen met Umbraco Translation Manager

Umbraco Translation Manager maakt het afhandelen van vertalingen eenvoudig, waardoor je op een duidelijke en beknopte manier de vertaalde inhoud kunt maken, beheren en publiceren. Translation Manager kan omgaan met de complexiteit van het beheren van inhoud in Umbraco. Het verwijdert alle configuratiegegevens uit de inhoud en presenteert alleen de woorden die moeten worden vertaald.

Translation Manager wordt geleverd met een Translator Dashboard. Met de Translator Dashboard kunnen content editors op een snelle en gemakkelijke manier vertalingen rechtstreeks in Umbraco afhandelen. Translator Dashboard biedt content editors een eenvoudige en duidelijke interface om inhoud te vertalen zonder directe bewerkingstoegang tot website nodig te hebben.

Rapporteren over website prestaties

Al het websitegedrag van bezoekers is meetbaar gemaakt. De websiteprestaties worden periodiek gerapporteerd en geanalyseerd, zodat AMCS Group inzicht heeft op de prestaties van de content en campagnes op de website. Met deze inzichten over het gebruikersgedrag kunnen we de website nog beter laten aansluiten op de behoefte van de eindgebruikers.

Meer over meten & analyseren Terug naar AMCS Group

Door middel van meten & analyseren verbeterpunten vaststellen

Elke bezoeker laat digitale sporen achter op je website. Met deze data leren we bezoekers nog beter begrijpen. Hoeveel mensen bezoeken de site? Op welke pagina’s klikken ze? Wanneer gaan ze weer weg? Op basis van deze informatie kunnen er haalbare verbeterpunten worden vastgesteld, zodat de juiste bezoekers worden bereikt en geholpen.

Alles over meten & analyseren
Daniëlle Nierop

Digital Marketing Manager

“True People is voor ons een proactieve partner die ons goed adviseert. Ze weten wat wij nodig hebben, voordat wij dat zelf weten. Ze hebben goede controle over het project met betrekking tot doorlooptijd en budget, leveren snelle support en staan altijd voor ons klaar!”

Samen succes behaald Vergelijkbare cases

Meer cases bekijken
38% Lagere bounce rate
Brandweer
40% Meer downloads
Enpuls
Meer cases bekijken

Kies voor True People en behaal meer conversie met een maatwerk website.

Behaal conversie
T: +31 (0)33 247 1227 | E: info@truepeople.nl