AMCS Group is de maker van het AMCS Platform: een cloud- en softwareplatform op bedrijfsniveau dat is ontworpen op basis van de best practice-processen van duizenden afval- en recyclingbedrijven over de hele wereld. De bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen van AMCS Group leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie.
Het verbeteren van leadgeneratie en het verhogen van de conversieratio zijn de belangrijkste doelen voor de nieuwe website. Hoe meer afval- en recyclingbedrijven er gebruik maken van het AMCS Platform, hoe meer we kunnen bijdragen aan een schonere wereld. AMCS Group heeft de hulp van True People ingeschakeld om deze doelen samen te bereiken. De nieuwe website is gebouwd met het Umbraco CMS. Er zijn verschillende functionaliteiten en tools geïmplementeerd die zorgen voor meer leadgeneratie, zoals personalisatie, content scoring, call-to-action leadgeneratie, Umbraco Translation Tool en Searchine Site Search.
Om meer leads te genereren via de website hebben we personalisatie ingezet. Met personalisatie brengt AMCS Group de content veel dichter bij de wensen en behoeftes van de doelgroep. Op basis van het gedrag op de website voorspellen we in welke fase ze zich momenteel bevinden. Hierdoor kan de bezoeker worden verleid tot conversie door betere en relevantere content aan te bieden. De uMarketingSuite zorgt ervoor dat de content daarvoor eenvoudig kan worden geoptimaliseerd. AMCS Group kan in Umbraco zelf persona's aanmaken en beheren. Op basis van de verzamelde gegevens over de persona's, zal de uMarketingSuite bijhouden wat voor soort gedrag ze vertonen en proberen te bepalen of dit overeenkomt met één van de persona's.
Wij hebben de nieuwe website ontwikkeld met het Umbraco CMS. Door een slimme inrichting in Umbraco CMS kan AMCS Group content scoren op relevantie. Zo worden er verbanden gelegd met andere content, die ook relevant zouden kunnen zijn voor de bezoeker. Door het laten zien van andere relevante content, wordt er eerder aan de wensen en behoeftes van de bezoeker voldaan. Door de oplossing van True People wordt content automatisch aan elkaar gescoord en hoeven de content beheerders dit niet handmatig in te vullen in het Umbraco CMS.
Het algoritme voor personalisatie en scoring werkt om de bezoeker relevante, geavanceerde CTA's te bieden die passen bij de bezoekersreis en persona's. Deze CTA's nodigen de bezoeker uit om formulieren in te vullen om toegang te krijgen tot gerelateerde content zoals whitepapers en webinars met behulp van de Pardot/Salesforce marketingautomatiseringstool. Dit helpt bezoekers te koesteren en draagt zo bij aan hogere conversiepercentages.
AMCS Group heeft veel content in verschillende talen. Voorheen moest voor elke nieuwsbericht of blog een vertaalbureau ingeschakeld worden, waardoor het erg lang duurde en duur was om content te plaatsen. Door te werken met Translation Manager worden vertalingen nu beter ondersteunt. Waar het eerst weken duurde om internationale content te plaatsen, kost het nu een paar minuten.
Wij hebben Searchine Site Search geïmplementeerd op de website. Searchine is een zeer gebruiksvriendelijke interne zoekfunctie, na het intypen van maar een paar letters komt de zoekoplossing al direct met resultaten zonder naar een aparte pagina te gaan. Door de vele informatie op de website is Searchine de ideale oplossing om snel bij de juiste content te komen en te converteren.
Om de juiste personen te bereiken, hebben we verschillende persona’s gecreëerd met daarbij de bijhorende conversiedoelen. In wireframes hebben we de conversiepaden van de persona's uitgewerkt, zodat de website een logische structuur krijgt. De wireframes hebben we uiteindelijk vertaald naar een uniek design.
Wij hebben de website ontwikkeld met het Umbraco CMS. Umbraco is een open source CMS gebaseerd op van Microsoft .NET technologie. Umbraco CMS staat bekent om haar gebruiksvriendelijkheid, waardoor de content editors van AMCS Group eenvoudig content kunnen beheren.
De websiteprestaties worden periodiek gerapporteerd en geanalyseerd, zodat AMCS Group inzicht heeft op de prestaties van de content en campagnes op de website. Met deze inzichten over het gebruikersgedrag kunnen we de website nog beter laten aansluiten op de behoefte van de eindgebruikers.
“True People is voor ons een proactieve partner die ons goed adviseert. Ze weten wat wij nodig hebben, voordat wij dat zelf weten. Ze hebben goede controle over het project met betrekking tot doorlooptijd en budget, leveren snelle support en staan altijd voor ons klaar!”