+31 (0)33 247 1227

Zoeken

1.000 Berichten per dag
125 Bedrijven

CRM-portal en notificatiesysteem Maatwerk oplossingen voor snelle registratie van berichten

Flexius biedt haar klanten een telefoonservice. Klanten van Flexius krijgen een receptionist op afstand die telefoontjes namens het bedrijf opneemt. Deze telefoontjes worden door Flexius geregistreerd en aan het einde van de dag wordt er een e-mail naar de klant verzonden met daarin alle opgenomen berichten. Er werd gebruik gemaakt van een zwaar verouderde Access database voor de registratie van de berichten. Afgeleid van het oude programma hebben wij in samenwerking met Flexius een CRM systeem en notificatiesysteem gerealiseerd.

Automatiseren van bedrijfsprocessen

Door mee te kijken met de dagelijkse werkzaamheden werd al snel duidelijk waar de processen optimaal geautomatiseerd konden worden. Het CRM-portal is gebruiksvriendelijk, toekomstbestendig, flexibel, veilig en goed uitbreidbaar. In de nieuw ontwikkelde portal zijn alle historische notities direct overzichtelijk per klant en kunnen telefoongesprekken eenvoudig worden doorgeschakeld via de Cloudcentrale. De frequentie van de berichten worden naar wens van de klanten geconfigureerd. Aan het eind van de dag wordt een duidelijke samenvatting van alle ontvangen telefoontjes automatisch verstuurd naar de juiste personen.

De vraag:
Hoe kunnen de bedrijfsprocessen van Flexius volledig geautomatiseerd worden, zodat berichten eenvoudig kunnen worden geregistreerd?
De oplossing:
Een CRM systeem en flexibel notificatiesysteem voor snelle berichtenregistratie.
Het resultaat:
Er zijn ruim 125 bedrijven die naar tevredenheid gebruik maken van de telefoonservice van Flexius en er worden dagelijks meer dan 1.000 berichten geautomatiseerd verstuurd vanuit het notificatiesysteem.

Wil jij ook je bedrijfsprocessen optimaliseren met een krachtige maatwerk webapplicatie?

Neem contact op

Wat hebben we gedaan voor Flexius? Gebruiksvriendelijk en flexibel CRM systeem

Klantgegevens direct zichtbaar

Als er wordt gebeld voor een klant zien medewerkers van Flexius direct voor welke klant het is en worden de klantgegevens getoond, zoals historische notities en welke medewerkers beschikbaar zijn.

Gesprekken eenvoudig doorschakelen

Via de Cloudcentrale kunnen medewerkers van Flexius telefoongesprekken eenvoudig doorschakelen, zodat de telefoontjes snel terecht komen bij de juiste personen.

Processen automatiseren

Aan het eind van de dag wordt een duidelijke samenvatting van alle ontvangen telefoontjes automatisch verstuurd naar de juiste personen. Door dit proces te automatiseren wint Flexius tijd en voorkomen ze onnodige fouten.

Alle klantgegevens op één locatie in het CRM systeem

Het CRM systeem verzamelt gegevens van alle klanten op één locatie, waardoor medewerkers van Flexius niet hoeven te zoeken naar informatie en de telefoontjes snel kunnen doorschakelen naar de juiste personen. Het CRM systeem geeft een uitgebreide contacthistorie, automatiseert taken van medewerkers en is extra beveiligd.

Meer over CRM systeem Terug naar Flexius

Eenvoudig klantgegevens beheren met een CRM systeem

Een CRM systeem (Customer Relationship Management) helpt je bij het beheren van je klantgegevens. Met een CRM systeem kan je klantgegevens up-to-date houden, elk contact met klanten bijhouden en klantaccounts beheren. Je hebt altijd en overal toegang, of je nu onderweg bent of op locatie werkt. Hierdoor weten je collega’s direct welke afspraken er gemaakt zijn.

Een CRM systeem:

  • Helpt je bij het centraliseren van jouw klanten database
  • Geeft een uitgebreide contacthistorie van jouw klanten
  • Geeft onmiddellijke toegang tot een actueel overzicht van verkoopkansen
  • Automatiseert jouw taken
  • Is altijd toegankelijk en gemakkelijk in gebruik
  • Heeft een hoog niveau van databeveiliging
  • Is aan te passen aan jouw behoeften
Alles over CRM systeem

CRM systeem beschikbaar via de Cloud

Voorheen konden de medewerkers van Flexius alleen via een programma op hun computer in het systeem. Het CRM systeem is nu beschikbaar via de cloud zodat het overal en altijd toegankelijk is, er is alleen internetverbinding nodig.

Meer over Cloud Terug naar Flexius

Cloud-based CRM

Bij de implementatie van een CRM systeem in de Cloud wordt de software niet op eigen servers geïnstalleerd maar op de servers van de Cloud leverancier die meestal via het internet beschikbaar wordt gesteld.

Voordelen van CRM in de cloud:

  1. Installatie zonder problemen: Alles wat je nodig hebt, is een internetverbinding. Nadat je online bent ingelogd, kan je het systeem gebruiken.

  2. Altijd toegang: Met CRM in de cloud heb je overal toegang tot het systeem: op kantoor, in de trein, in het café, thuis. En vanaf elk apparaat, of het nu een desktop, laptop, smartphone of tablet is.

  3. Hoog beveiligingsniveau: Iets waar vrijwel ieder bedrijf die gebruik maakt van web-gebaseerde data opslag zich tegenwoordig zorgen over maakt, is uiteraard het veiligheidsaspect. Wij nemen die beveiliging zeer serieus.

  4. Betrouwbare werking: Niemand wil er uiteraard aan denken dat het systeem waar je iedere dag op vertrouwt kan crashen. Met CRM in de cloud doen dergelijke situaties zich vrijwel nooit voor, omdat alles wat in de cloud staat geback-upt wordt.

  5. Flexibele mogelijkheden: Bij de invoering van een CRM systeem beginnen de meeste bedrijven met alleen de functionaliteit die belangrijk is bij het uitvoeren van hun huidige werkzaamheden en die van belang zijn voor hun bedrijfsprocessen. Naarmate jouw bedrijf groeit, zou je tot de conclusie kunnen komen dat je behoefte hebt aan meer functionaliteit.

Samen succes behaald Vergelijkbare cases

Meer cases bekijken
20K Cases per jaar
React
150 Gemeenten beschikbaar
Startpunt Geldzaken
Meer cases bekijken

Transformeer je klantrelaties met een geavanceerde CRM-oplossing die resultaten oplevert.

Neem contact op