De website van AMCS bevat veel content voor verschillende doelgroepen, verspreid over diverse branches en landen. De uitdaging? De juiste content op het juiste moment tonen, afgestemd op de behoeften van elke bezoeker. Alleen zo kunnen we relevant zijn, betrokkenheid verhogen en de conversieratio verbeteren.
Samen met AMCS verbeteren we de website continu met één doel: meer relevante bezoekers die converteren. Naast personalisatie, content scoring, slimme zoekfunctionaliteit en CTA-leadgeneratie speelt ook meertaligheid een sleutelrol. Dankzij automatische vertalingen via de Umbraco Translation Manager kunnen we internationale doelgroepen sneller en consistenter bedienen.Zo tonen we elke bezoeker de juiste content in de juiste taal en maken we van de website een krachtige leadmachine.
Sinds de start van onze samenwerking in 2017 hebben we flinke stappen gezet met de website van AMCS Group – en dat zie je terug in de cijfers. Door continu te optimaliseren, analyseren en bijsturen, zorgen we ervoor dat de website steeds beter presteert. Meer interactie, meer aanvragen en meer waarde per bezoeker.
Project coördinator Bart vertelt je graag meer over deze case en over onze ideeën om jouw organisatie digitaal te kunnen laten groeien.
Sluit volledig aan bij jouw doelgroep en doelen, gericht op het verhogen van conversies.
Project coördinator Bart vertelt je graag meer over deze case en over onze ideeën om jouw organisatie digitaal te kunnen laten groeien.