Met een uitgebreid aanbod van cursussen in muziek, dans, theater en beeldende kunst was het voor bezoekers lastig om snel de juiste cursus te vinden. De uitdaging? Een website die inspeelt op wisselende interesses en momenten, zodat bezoekers niet verdwalen in het aanbod maar juist gestimuleerd worden om zich in te schrijven.
We ontwikkelden een gebruiksvriendelijke website die zich slim aanpast aan de bezoeker. Door interesses te herkennen en content in een logische volgorde te tonen, helpt de site bij het kiezen en inschrijven. Bezoekers krijgen alleen te zien wat voor hen relevant is – niet door content te verbergen, maar door het slimmer te organiseren.
Sinds de lancering van de nieuwe website is het aantal inschrijvingen flink toegenomen – zelfs zo hard dat er voor sommige cursussen wachtlijsten zijn ontstaan. Ook het organisch verkeer is sterk gestegen en bezoekers zijn actiever en meer betrokken. De cijfers laten zien dat de nieuwe aanpak werkt: bezoekers vinden sneller de juiste cursus.
True People maakt zijn naam helemaal waar: je hebt te maken met echte mensen, die oprecht geïnteresseerd zijn in jouw organisatie en de doelen die je wilt bereiken. Ze denken actief mee, gaan voor duurzame digitale oplossingen en zetten vaak een stap extra. Wij zijn heel blij met de samenwerking met True People!
Project coördinator Bart vertelt je graag meer over deze case en over onze ideeën om jouw organisatie digitaal te kunnen laten groeien.
Sluit volledig aan bij jouw doelgroep en doelen, gericht op het verhogen van conversies.
Project coördinator Bart vertelt je graag meer over deze case en over onze ideeën om jouw organisatie digitaal te kunnen laten groeien.