+31 (0)33 247 1227

Zoeken

  • Waarom
  • Voordelen
  • Voor wie
  • Aanpak
  • Testimonials
  • Cases
  • Snel naar...

    Klantprocessen automatiseren met een klantenportaal

    Met een klantenportaal speel je in op de veranderende vraag naar selfservice-opties. Gebruikers hebben te allen tijde toegang tot de tools en kunnen daardoor alles zelf regelen wanneer het hen uitkomt. Doordat verschillende informatiestromen gecombineerd worden in één centrale klantomgeving is de gebruikerservaring goed.

    Het platform is niet alleen voordelig voor klanten, maar ook voor de organisatie. Door een koppeling te maken met andere systemen kunnen processen geautomatiseerd worden en worden verschillende factoren inzichtelijker gemaakt. Het klantportaal is ook een goede plek om met de klant in contact te komen. Een klantportaal laten bouwen biedt nog meer mogelijkheden en voordelen aangezien met maatwerk bijna alles is te realiseren.

    Voordelen Een maatwerk klantenportaal draagt bij aan:

    Efficiency

    Met een klantenportaal kun je gemakkelijk de taken van werknemers of je doelgroep versimpelen.

    Tijdswinst

    De essentie van een klantenportaal is dat het bedrijfsprocessen vergemakkelijkt. Hiermee bespaar je dus ook tijd.

    Omzetverhoging

    Met het besparen van tijd bespaar je ook automatisch kosten, wat weer resulteert in omzetverhoging.

    Voor wie kunnen wij een klantenportaal maken?

    B2C klantportalen:
    De klantportalen voor B2C zijn tegenwoordig veelal bekend. Denk hierbij aan een klantportaal zoals bij bol.com waarin je je gegevens, bestellingen en facturen kan inzien, contact op kan nemen over de bestelling of je retourzending kunt aanmelden.

    B2B klantportalen:
    Ook B2B organisaties kiezen steeds vaker voor een klantportaal. Hier kunnen klanten in een beveiligde digitale omgeving hun contracten, openstaande facturen en status van bestellingen of dienstverlening inzien. De klantenservice wordt nu ondersteunt door het klantportaal waar de vragen worden beantwoord. Dit is fijn voor zowel de klant als organisatie

    Klantportalen voor overheden en gemeentes:
    Naast de B2C en B2B klantportalen kan er ook gedacht worden aan een portal voor overheden en gemeentes. Denk hierbij aan inwoners die gemakkelijk via het portaal een online parkeervergunning kunnen aanvragen, een verhuizing kunnen doorgeven of zich kunnen inschrijven bij de gemeente.

    Onze kracht Creëer digitale impact

    Partner voor lange termijn

    Wij raken enthousiast van samenwerkingen waar alle betrokken partijen beter van worden en helpen jouw website naar een hoger niveau te tillen. Door doorlopend mee te denken, kunnen we samen inspelen op kansen.

    Proactief meedenken

    Door betrokken te zijn bij jouw business en eerst de behoefte achter jouw vraag te begrijpen, kunnen wij kritisch meedenken in oplossingen waarmee jouw organisatie uiteindelijk groeit. Wij komen zelf met oplossingen als wij het gevoel hebben dat klanten hier baat bij hebben.

    Complexe vraagstukken

    Wij richten is op bedrijven met complexe vraagstukken of bedrijven die net dat stapje extra willen zetten om echt digitale impact te creëren.

    Aanpak Samen optimaal resultaat bereiken via:

    1. Online strategie

    Een online strategie helpt bij het maken van de juiste keuzes en het stellen van prioriteiten. Wij werken aan een online strategie die aansluit bij jouw wensen en die van de doelgroep. Alleen dan maak je impact.

    Lees meer

    2. Ontwerp

    Een eerste indruk maak je maar één keer. Samen zorgen we ervoor dat het een goede is. Het ontwerp voor je digitale oplossing moet bij je doelgroep passen, aansluiten bij jouw product of dienst en bijdragen aan de online strategie.

    Lees meer

    3. Ontwikkeling

    Alle digitale oplossingen die we ontwikkelen hebben een eigen test-, acceptatie- en productieomgeving. Wij bouwen en testen in de testomgeving, waarna jij controleert in de acceptatieomgeving. Hierdoor heb jij veel invloed op de ontwikkeling en kunnen we bijsturen waar nodig is.

    Meer over ontwikkeling

    4. Optimalisatie

    De oplevering van je digitale oplossing is een belangrijke mijlpaal, maar onze taak zit er nog niet op. Technologie & gebruikers staan nooit stil. Wij blijven daarom ondersteunen bij het verbeteren en uitbreiden van je digitale oplossing, zodat er meer conversie wordt behaald.

    Lees meer
    Marjolein Smit

    Online communicatie & marketing

    “True People maakt zijn naam helemaal waar: je hebt te maken met echte mensen, die oprecht geïnteresseerd zijn in jouw organisatie en de doelen die je wilt bereiken. Ze denken actief mee, gaan voor duurzame digitale oplossingen en zetten vaak een stap extra. Wij zijn heel blij met de samenwerking met True People!”

    Janneke van der Loo

    Communicatieprofessional

    “True People is voor mij echt een toegankelijke sparringpartner. Hun professionaliteit uit zich op technisch, persoonlijk en creatief niveau. De lijnen zijn kort en de output is top!”

    Cases Maatwerk klantenportaal ontwikkelt voor

    Meer cases bekijken
    320+ Members
    React
    24% Meer inschrijvingen
    Scholen in de Kunst
    Meer cases bekijken

    Kies voor True People en laat klantprocessen efficiënter verlopen met een klantenportaal.

    Neem contact op

    Snel naar

    Volg ons

    62054708NL854620345801NL66RABO0103888195