+31 (0)33 247 1227

Zoeken

  • Wat
  • Waarom
  • Voor wie
  • Aanpak
  • Testimonials
  • Cases
  • Snel naar...

    Klantprocessen automatiseren met een klantenportaal

    Met een klantenportaal spelen we in op de veranderende vraag naar selfservice-opties. We zorgen dat jullie gebruikers altijd toegang hebben tot het portaal, daardoor kunnen zij zelf alles regelen wanneer het hen uitkomt. Doordat we verschillende informatiestromen combineren in één centrale klantomgeving, is de gebruikerservaring altijd goed.

    Een klantenportaal is niet alleen voordelig voor jullie klanten, maar ook voor jullie organisatie zelf. Door een koppeling te maken met andere systemen kunnen we processen automatiseren en verschillende factoren inzichtelijk maken. Het portaal is ook een goede plek om met jullie klanten in contact te komen. Een klantenportaal door ons laten bouwen biedt nog meer mogelijkheden en voordelen aangezien we met maatwerk bijna alles kunnen realiseren.

    Voordelen Redenen om voor een klantenportaal te kiezen

    Efficiëntie

    Maak de taken van werknemers of de doelgroep gemakkelijker.

    Tijdswinst

    Een portaal vergemakkelijkt bedrijfsprocessen. Hiermee besparen jullie dus ook tijd.

    Omzetverhoging

    Met het besparen van tijd besparen jullie ook automatisch kosten, wat weer resulteert in omzetverhoging.

    Voor wie kunnen wij een klantenportaal maken?

    B2C klantenportalen:
    De klantenportalen voor B2C zijn tegenwoordig veelal bekend. Denk hierbij aan een portaal zoals bij bol.com waarin je gegevens, bestellingen en facturen kan inzien, contact op kan nemen over de bestelling of een retourzending kunt aanmelden.

    B2B klantenportalen:
    Ook B2B organisaties kiezen steeds vaker voor een portaal. Hier kunnen klanten in een beveiligde digitale omgeving hun contracten, openstaande facturen en status van bestellingen of dienstverlening inzien. De klantenservice wordt nu ondersteunt door het portaal waar de vragen worden beantwoord. Dit is fijn voor zowel de klant als organisatie.

    Klantenportalen voor overheden en gemeentes:
    Naast de B2C en B2B portalen kan er ook gedacht worden aan een portal voor overheden en gemeentes. Denk hierbij aan inwoners die gemakkelijk via het portaal een online parkeervergunning kunnen aanvragen, een verhuizing kunnen doorgeven of zich kunnen inschrijven bij de gemeente.

    Onze kracht Creëer digitale impact

    Partner voor lange termijn

    Wij raken enthousiast van samenwerkingen waar alle betrokken partijen beter van worden en helpen jouw website naar een hoger niveau te tillen. Door doorlopend mee te denken, kunnen we samen inspelen op kansen.

    Proactief meedenken

    Door betrokken te zijn bij jouw business en eerst de behoefte achter jouw vraag te begrijpen, kunnen wij kritisch meedenken in oplossingen waarmee jouw organisatie uiteindelijk groeit. Wij komen zelf met oplossingen als wij het gevoel hebben dat klanten hier baat bij hebben.

    Complexe vraagstukken

    Wij richten is op bedrijven met complexe vraagstukken of bedrijven die net dat stapje extra willen zetten om echt digitale impact te creëren.

    Aanpak Samen optimaal resultaat bereiken via:

    1. Online strategie

    Een online strategie helpt bij het maken van de juiste keuzes en het stellen van prioriteiten. Wij werken aan een online strategie die aansluit bij jullie wensen en die van de doelgroep. Alleen dan maken jullie impact.

    2. Ontwerp

    Een eerste indruk maak je maar één keer. Samen zorgen we ervoor dat het een goede is. Het ontwerp voor de digitale oplossing moet bij de doelgroep passen, aansluiten bij jullie product of dienst en bijdragen aan de online strategie.

    3. Ontwikkeling

    Alle digitale oplossingen die we ontwikkelen hebben een eigen test-, acceptatie- en productieomgeving. Wij bouwen en testen in de testomgeving, waarna jullie controleren in de acceptatieomgeving. Hierdoor hebben jullie veel invloed op de ontwikkeling en kunnen we bijsturen waar nodig is.

    4. Optimalisatie

    De oplevering van de digitale oplossing is een belangrijke mijlpaal, maar onze taak zit er nog niet op. Technologie & gebruikers staan nooit stil. Wij blijven daarom ondersteunen bij het verbeteren en uitbreiden van de digitale oplossing, zodat er meer conversie wordt behaald.

    Marjolein Smit

    Online communicatie & marketing, Scholen in de Kunst

    “True People maakt zijn naam helemaal waar: je hebt te maken met echte mensen, die oprecht geïnteresseerd zijn in jouw organisatie en de doelen die je wilt bereiken. Ze denken actief mee, gaan voor duurzame digitale oplossingen en zetten vaak een stap extra. Wij zijn heel blij met de samenwerking met True People!”

    Janneke van der Loo

    Communicatieprofessional, Enpuls Warmte Infra

    “True People is voor mij echt een toegankelijke sparringpartner. Hun professionaliteit uit zich op technisch, persoonlijk en creatief niveau. De lijnen zijn kort en de output is top!”

    Cases Maatwerk klantenportaal ontwikkelt voor

    Meer cases bekijken
    320+ Members
    React
    24% Meer inschrijvingen
    Scholen in de Kunst
    Meer cases bekijken

    Optimaliseer de klantbeleving en efficiëntie met een op maat gemaakte klantenportaal

    Neem contact op

    Snel naar

    Volg ons

    62054708NL854620345B01NL66RABO0103888195