+31 (0)33 247 1227

Zoeken

  • Wat
  • Waarom
  • Snel naar...

    Wat is een online strategie? Een sterke online strategie

    Wil je meer online resultaat behalen? Dan doen we eerst samen een stapje terug. Om tot een sterke online strategie te komen, is het namelijk belangrijk dat we jouw organisatie en doelgroep in kaart brengen. We beginnen met het analyseren van wie jouw doelgroep is en welke stappen zij ondernemen, voordat zij besluiten je product of dienst te kopen. Vervolgens zorgen we ervoor dat je een sterk verhaal hebt op deze momenten, zodat je ze kan overhalen. Door jouw kennis en ervaring van de organisatie te combineren met onze kennis van online marketing, komen we tot een sterke online strategie.

    Waarom een online strategie? Redenen waarom een online strategie zo belangrijk is

    Het geeft inzicht

    Wat wil je bereiken (doelen), bij wie (doelgroep) en hoe (middelen)? Door onderzoek te doen krijg je antwoord op deze vragen, om vervolgens de juiste beslissingen te kunnen maken.

    Het geeft richting

    Bedrijven zonder strategie hebben geen duidelijk beeld over wat ze online willen bereiken. Een online strategie bepaalt de richting waar je naar toe wilt, wat helpt bij het stellen van prioriteiten en het maken van keuzes.

    Het geeft houvast

    Een online strategie is niet alleen het vertrekpunt; er kan tijdens het gehele proces worden teruggevallen op de online strategie.

    Organisatie leren kennen

    Wat maakt jouw organisatie zo bijzonder? Wat zijn jullie wensen en eisen voor de digitale oplossing? Wat willen jullie uiteindelijk bereiken?

    Door de behoefte achter de vraag te begrijpen, zijn we pas echt in staat om digitale oplossing te realiseren die bij jouw organisatie past en helpt bij het behalen van online succes.

    Persona's creëren

    Wie zijn jouw ideale klanten? Welke doelen en wensen hebben zij? Waar lopen ze tegenaan? Hoe kan je ze het beste bereiken?

    Allemaal vragen waar we tijdens de persona sessie antwoord op krijgen. Uiteindelijk creëren we een compleet profiel van de gebruikers van jouw product of dienst.

    Klantreis in kaart brengen

    In welke fase van de klantreis bevindt de persona zich? Welke informatiebehoefte heeft de persona in deze fase? Tegen welke problemen loopt hij/zij aan in deze fase?

    Door de Buyer Journey in kaart te brengen, kan je specifieke content aanbieden op het juiste moment.

    Bekijk de volgende stap

    Ga naar voorbereiding
    Ga naar voorbereiding

    Creëer digitale impact met onze maatwerk oplossingen.

    Neem contact op

    Snel naar

    Volg ons

    62054708NL854620345B01NL66RABO0103888195