+31 (0)33 247 1227

Zoeken

7 tips om de snelheid van je website te verbeteren

Het optimaliseren van de laadtijd van je website is essentieel voor zowel de ranking in zoekmachines als de klantreis van je website bezoekers. Een trage website zorgt voor minder bezoekers, meer afhakers en minder conversie. Wij geven je 7 tips om de snelheid van je website te verbeteren.

Lees meer

Het geschikte internetbureau kiezen, zo doe je dat

Het selecteren van een internetbureau heeft veel invloed op het eindresultaat. Hoe maak je een goede keuze? Het is belangrijk dat je een internetbureau kiest dat past bij jouw bedrijf. Wij hebben een aantal punten opgesteld die jou helpen bij het kiezen van een geschikt internetbureau.

Lees meer

Pop-up op je website, go or no go?

Een pop-up opent automatisch op een website zonder dat er een actie wordt uitgevoerd door de bezoeker. Ben jij aan het twijfelen of je een pop-up gaat gebruiken op jouw website? Wij laten je weten of een pop-up een go or no go is!

Lees meer

10 tips om het meeste uit je bedankpagina te halen

Vaak bestaat een bedankpagina uit ‘bedankt voor je bestelling’ of ‘bedankt voor het invullen’. Het is erg standaard, omdat veel bedrijven het zien als het einde van een proces. Je moet de bedankpagina juist niet onderschatten. Met de bedankpagina breng je namelijk bezoekers verder in je verkooptrechter. Met deze tips kan je het meeste uit de bedankpagina halen!

Lees meer

11 veelgemaakte SEO fouten

Er zijn veel blogs over wat we wel moeten doen om de SEO op websites te optimaliseren, maar wat moet je nou eigenlijk echt NIET doen? In deze blog benoemen we 11 veelgemaakte fouten wat betreft SEO, zodat je website hoger kan scoren in zoekmachines.

Lees meer

Hoe maak je een goede over ons pagina?

Wist je dat de over ons pagina behoort tot één van de vier belangrijkste pagina’s van een website en dat het niet echt over jou moet gaan, maar over hoe jouw bedrijf de wensen en behoeftes van de klant kan vervullen. Lees verder en kom erachter hoe jij de over ons pagina succesvol kan maken!

Lees meer

Wat is het verschil tussen een webapplicatie en mobiele applicatie?

Een webapplicatie en mobiele applicatie worden vaak gezien als hetzelfde, terwijl ze dat niet zijn. Wij leggen jou het verschil uit tussen deze twee applicaties, zodat jij weet wat de beste keuze voor jouw organisatie is.

Lees meer

11 tips voor het maken van een goede contactpagina

Een contactpagina kan niet ontbreken bij een website. Het laat zien dat het bedrijf echt is en bereikbaar is. Bezoekers die bij jou op de contactpagina belanden komen daar omdat ze met je in contact willen komen, extra informatie willen of een vraag willen stellen. Benut jij wel alle kansen van de contactpagina? Deze tips helpen je om de contactpagina zo effectief mogelijk in te zetten!

Lees meer

In 7 stappen aan de slag met Google Data Studio

Google Data Studio is een gratis tool waarmee je gegevens kunt omzetten in informatieve, volledig aanpasbare rapporten. Het brengt data van verschillende bronnen bij elkaar in één dashboard. Met Google Data Studio bespaar je veel tijd en kun je gemakkelijk dashboards/rapportages delen met anderen. Met deze 7 stappen kan je een rapportage maken in Google Data Studio.

Lees meer

Wat is on page SEO en hoe optimaliseer je het?

Het doel van SEO (zoekmachine optimalisatie) is; meer bezoekers naar de website trekken door een hogere positie te verkrijgen in de zoekmachines. Hoe hoger je in Google staat, hoe beter je zichtbaar bent voor het online verkeer. Zo is het belangrijk dat de techniek, content en autoriteit goed op orde zijn, de 'on page SEO' dus. In deze blog lees je tips en tricks om on page SEO te optimaliseren.

Lees meer

CMS vergelijken; welk CMS past het beste bij jou?

De keuze voor een content management systeem (CMS) is niet een eenvoudig. Het heeft namelijk invloed op het design, functionaliteit, uitstraling en veiligheid van je website. Als je eenmaal een keuze hebt gemaakt, is overstappen niet eenvoudig. Ben jij benieuwd welk CMS het beste bij jou past? Wij vergelijken de vier populaire CMS'en met elkaar.

Lees meer

Hoe voer je een zoekwoordenonderzoek uit?

Een website die goed vindbaar is via zoekmachines zorgt ervoor dat er veel meer bezoekers naar je website komen. Maar hoe zorg je ervoor dat je website goed zichtbaar is in zoekmachines? Wij leggen je uit wat een zoekwoordenonderzoek is, waarom dit zo belangrijk is en hoe je een zoekwoordenonderzoek uitvoert.

Lees meer

19 tips voor meer bezoekers naar je website

Wil jij meer bezoekers op je website? Bekijk dan deze 19 tips waarmee je snel traffic naar je website trekt. Gebruik deze handige tips om het beste resultaat te behalen. De tips zijn direct toepasbaar.

Lees meer

In 7 stappen naar een effectieve online strategie

Wie is je doelgroep, wie zijn je concurrenten, wat zijn je doelstellingen en welke kanalen wil je inzetten om deze doelstellingen te behalen? Dit zijn de vragen die je jezelf moet stellen als het gaat om een online strategie. Een strategie zorgt ervoor dat er een plan is hoe er omgegaan moet worden met het digitale publiek en welke middelen en platformen nodig zijn om deze activiteiten te ondersteunen. Met deze 7 stappen zorg jij voor een effectieve online strategie!

Lees meer

9 conversie killers op je website

Het is zonde om conversie killers op je website te hebben zonder dat je dit door hebt. Conversie killers ondermijnen namelijk de conversieratio en zorgen ervoor dat bezoekers de website eerder verlaten. Denk bijvoorbeeld aan vervuilde pagina’s, te lange conversiepaden, te lange laadtijd en gebrek aan gebruiksvriendelijkheid. Bekijk deze 9 conversie killers en voorkom omzetverlies!

Lees meer

7 signalen dat het tijd wordt voor een nieuwe website

Jouw website is tegenwoordig het visitekaartje van je bedrijf. De website is niet alleen een informatiebron, maar het dient ook voor een afspiegeling van wie je als bedrijf bent en wat je wil uitstralen. Je wil dat je als bedrijf geloofwaardig over komt, je wil nieuwe mensen bereiken en je wil omzet maken. Weet je niet zeker of dit wel lukt met je huidige website? Wij geven je 7 signalen dat het tijd wordt voor een nieuwe website.

Lees meer

Conversie verhogen met website personalisatie

Personalisatie is klantgerichte marketing die op het juiste moment op de juiste plaats de juiste informatie aan de juiste persoon biedt. Met website personalisatie kan je als marketeer content veel dichter bij de wensen en behoeften van bezoekers brengen. Door relevante en persoonlijke content bouw je een band op met je doelgroep, zodat ze uiteindelijk gaan converteren.

Lees meer

In 11 stappen een complete website briefing schrijven

Het schrijven van een complete website briefing is erg belangrijk voor het eindresultaat. De briefing geeft niet alleen de scope van het project weer, maar het laat ook de ambities van je organisatie zien. Lees hier hoe je in 11 stappen een complete website briefing schrijft!

Lees meer

Google Analytics 4 (GA4): wat is er nieuw?

Google Analytics 4 is de opvolger van Universal Analytics (UA) en biedt veel nieuwe mogelijkheden. Het was sinds juli 2019 al te testen als Google Analytics App + Web en is nu de standaard geworden. Wat heb jij aan de nieuwste versie van Google Analytics?

Lees meer

29 tips om conversie op je website te verhogen

Behaal jij niet genoeg conversie met je website? In dit artikel lees je 29 tips die jou gaan helpen om de conversie te verhogen. Download onze gratis interactieve checklist om aan te vinken welke punten je hebt uitgevoerd!

Lees meer

Verhoog conversie met uMarketingSuite

De uMarketingSuite is een makkelijk te gebruiken tool in het Umbraco CMS dat marketeers ondersteunt bij hun dagelijkse activiteiten. De tool bevat diverse functies die bijdragen aan het verhogen van conversie.

Lees meer

Waarom naar Umbraco 8 migreren?

Umbraco 8 brengt veel nieuwe mogelijkheden met zich mee voor content editors, waardoor het werken met het Umbraco CMS nog eenvoudiger wordt. In dit artikel lees je alles wat je moet weten over het migreren naar Umbraco 8.

Lees meer

Het populaire Wordpress vs het gebruiksvriendelijke Umbraco

De keuze voor het gebruiken van het juiste CMS is van groot belang voor het design, de functionaliteit en uitstraling van je website. Wij hebben de twee populaire content management systemen met elkaar vergeleken: het populaire Wordpress vs het gebruiksvriendelijke Umbraco.

Lees meer

Vijf redenen om je interne zoekfunctie te optimaliseren

Bezoekers verwachten een zoekfunctie die snel met relevante resultaten komt, maar voldoet jouw interne zoekfunctie ook aan deze verwachtingen? Wij geven je vijf redenen om de zoekfunctie op je website te optimaliseren.

Lees meer

Hoe verloopt een Umbraco overdracht?

Heb jij al een Umbraco website maar wil je overstappen naar een andere partij? In dit artikel leggen we uit hoe een overdracht van een Umbraco omgeving naar True People in zijn werk gaat.

Lees meer

Waarom is zoekmachine optimalisatie zo belangrijk?

Stel je voor.. Je hebt veel geld uitgegeven om een mooie website te bouwen, maar je krijgt minder bezoekers dan je eigenlijk zou willen. Dit komt waarschijnlijk doordat jouw website niet hoog genoeg staat in Google. Lees alles over zoekmachine optimalisatie (SEO).

Lees meer

Umbraco 8, wat is er nieuw?

Umbraco 8 is eindelijk uitgebracht. Bij elke nieuwe versie wordt het gebruik van Umbraco weer eenvoudiger gemaakt. Zowel voor de ontwikkelaars als de editors brengt Umbraco 8 nieuwe mogelijkheden met zich mee. In dit artikel lees je de grootse veranderingen.

Lees meer

Wat is Google Tag Manager en wat kan je ermee als marketeer?

Met Google Tag Manager kan jij zelf als marketeer tags plaatsen in de broncode van je website, zonder dat er direct toegang tot deze code nodig is. Lees hier meer over GTM!

Lees meer

Matomo, een alternatief voor Google Analytics?

Google Analytics is gratis, eenvoudig te installeren, gebruiksvriendelijk en makkelijk te integreren met andere Google diensten. Toch kiezen sommige organisaties ervoor om Matomo te gebruiken. Lees hier meer over Matomo.

Lees meer

Cookiewall op websites verboden

Sinds maart 2019 voldoet een cookiewall niet meer aan de regels van de privacywet, Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voldoet jouw website aan de regels van de AVG?

Lees meer

Upgrade regelmatig je Umbraco omgeving

Umbraco is een product dat continu wordt doorontwikkeld. Zorg dat je Umbraco CMS up-to-date blijft door regelmatig een upgrade uit te voeren.

Lees meer

Agile Scrum methode; samen de wedstrijd winnen

Bij een scrum probeert een rugbyteam samen het doel te bereiken en de wedstrijd te winnen. In de IT-wereld wordt de term gebruikt om op een effectieve en flexibele manier werkende software op te leveren. Lees hier meer over Agile Scrum!

Lees meer

Kies voor True People en creëer impact met je digitale oplossing.

Neem contact op

Snel naar

Volg ons

62054708NL854620345801NL66RABO0103888195